Springfield

Így ajándékozunk mi!

Fagyöngy, fenyő, csengőszó? Ahogy kinyitjuk az adventi naptárunk első ablakát, egyre inkább sürgető kényszerként éljük meg karácsony közeledését. A meghitt ünnepre való várakozást felváltják a sorban állások, a kétségbeesett ajándék-keresgélések és a végén a beletörődés, hogy idén is zoknival lepjük meg a szeretteinket.

Számodra is egy nagy kapkodás a karácsonyi vásárlás vagy már fél éve ott lapulnak az ajándékok a szekrényedben? A Springfield legújabb, #TheGiftBox kampánya kapcsán összegyűjtötte azokat az ajándékozó-típusokat, akik között könnyen magunkra ismerhetünk.

Az utolsó pillanatos
Minden évben ugyanaz a forgatókönyv: a negyedik adventi gyertya fényében hirtelen megvilágosul, hogy még senkinek sem vásárolt semmit. Egyből rohan a legközelebb plázába, ahol a többi sorstárs véres harcot vív az utolsó megmaradt, elviselhető küllemű karácsonyi ajándékokért. Tudja jól, hogy a karácsony a szeretet ünnepe, legalábbis ezzel vigasztalja magát, miközben hazaviszi az egyik kancsal szemű plüssállatot… Ha ebbe a típusba tartozunk, fordítsuk előnyünkre a rossz szokásunkat: tudjuk meg, melyik rokonunk mit vásárolt, így elkerülhetjük a „megint ugyanazt az ajándékot vettük, melyiket vigyük vissza” kínos rituáléját.

A magánnyomozó
Már szilveszter óta magánnyomozó módjára gyűjtögeti a következő karácsonyra az ötleteket, sűrűn jegyzetelve minden elejtett kívánságot. Profi detektívként minden egyes alanyt külön aktaként tart számon, feljegyezve az összes eddigi ajándékát, kedvenc hobbijait és a foglalkozását. Tudja jól, hogy Black Friday vagy advent vasárnapjain kifosztják a boltokat, így gondosan (fél évre) előre mindent megvásárol. Véletlen sem esik abba a hibába, hogy valakinek kétszer ugyanazt veszi meg, közösködne vagy félrelőne – egyedül csak azt nem érti, más neki miért nem képes értelmes ajándékot adni.

Dagobert bácsi
Bár korábban még próbálkozott egy-egy (szerinte) „jópofa” meglepetéssel, sajnos az évek és a tapasztalat arra engedte következtetni, hogy a legjobb, ha az ajándékozott maga dönti el, mit akar. Persze ezzel nem lőhet mellé – egészen addig, míg a kedves ajándéktulajdonos inkább az esti bulizásra költi el a pénzét. Ha biztosak akarunk lenni abban, hogy tényleg értékes meglepetés lesz a végeredmény, egy stílusban hozzájuk illő ruhautalvánnyal biztosan bármelyik rokonunk kedvében járhatunk – ráadásul nem kell attól félni, hogy egy hónap múlva hűlt helye lesz az ajándéknak.

A kézműves
Egy igazi ajándéknak szívből kell jönnie, így ő a meglepetések minden alkatrészét saját kezűleg gyártja le. A bolti tárgyak szerinte mind személytelenek, így inkább bevásárol a hobbiboltban és saját kezűleg valósítja meg a fejében látott elképesztő szüleményeket. Eleinte még jó úton haladt, de a sok barkácsolásnak köszönhetően a végeredmény leginkább egy teljesen használhatatlan lyukas dobozra hasonlít. A műremeket az elvekkel együtt végül a kukába hajítja, és benevez egy-két ízlésesebb téli kiegészítőre a bevásárlóközpontban.

Akármelyik típusba is tartozunk, ne aggódjunk: még semmivel sem késtünk el. A Springfield legújabb, #TheGiftBox kampánya szerint a legnagyobb érték a közös időtöltés – hamarosan pedig az is kiderülhet, hogy a Cortefiel-csoport márkája mit rejt a saját ajándékcsomagjában. Ami biztos, hogy a divatmárka ezen a télen is előrukkolt egy különleges kollekcióval, így a karácsonyi öltözékünkön már nem kell gondolkodnunk.

myspringfield.com

HÍRLEVÉL
2017.10.17-19. Nyerj jegyet a MOL-PICK Szeged – TELEKOM Veszprém kézilabdameccsre
infó »
akció Libri
Pszichológia és az önismeret világa
hír Humanic
Púderszínek
ÁRKÁD Szeged Bevásárlóközpont Igazgatóság | 6724 Szeged, Londoni krt. 3. | Tel.: +36 62 996 800 | Fax.: +36 62 996 801 | E-mail: vasb/pf/nexnqfmrtrq/c/uh

Kövess minket!
Ugrás az oldal tetejére